Esti Kornél

"Száz évig, míg a testem megtörik, szeretnék élni, élni örökig."

Utolsó kommentek

HTML

Elindultam egy új úton

2011.12.07. 07:09 | Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa | 2 komment

Az a helyzet, hogy elkezdtem komolyan foglalkozni azzal az eshetőséggel, hogy írni fogok. Komolyan és hosszútávon. Az ihlet itt az igazi probléma, mert gyakran érzem úgy, egyszerűen nem jön. Ez mindenesetre egy olyan probléma amit csak magam tudok megoldani, de az is komoly út volt, hogy megszületett az elhatározás, nem? Elkezdtem írni egy komolyabb novellát, illetve korábbi írásaimat is - több itt láthatót - kicsit átdolgozom, kibővítem, aktualizálom. Nem tudom mire számíthatok, nagy optimizmus nincs bennem. A minap nézegettem pályázatokat, illetve olyan újságokat, ahova kéziratokat várnak, elkeserítően kevés a felhozatal, egy helyütt az elfogadott kéziratokért egészen pontosan 2500 forintot fizetnek. Ez csak az egyik probléma. Nem tudom, hogy azt a stílust amiben én írok, elfogadhatja-e valaki is. A színvonal egy más kérdés, én konkrétan a naturalizmusra és a témákra gondolok. Van tippetek, hogy hol vagy kinél kellene kezdenem a kéziratok beküldését? Minden gondolatért hálás lennék, valahol el kell indulni.

Az is a terveim között szerepel, hogy a fellelhető összes pályázaton elindulok, legyen az meseírói vagy romantikus, könnyes karcolat, mert ezzel is nagyobb az esélye a sikernek és fejlődöm is, ha idegen műfajokban kipróbálom magam. Itt tartok most. Ha lesz rá igény, a készülő írásokból meg fogok osztani itt részleteket, gondolatokat, segítséget kérek, ki tudja. Igazság szerint elég homályosan látom a jövőmet.

Címkék: irodalom elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://estikornel.blog.hu/api/trackback/id/tr33444627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2011.12.25. 19:28:30

Szia!

Örülök, hogy megint írogatsz néha.

Szöveget és verset szerintem bármelyik folyóiratnak el lehet küldeni, legfeljebb nem jelentetik meg. :-) De ha van ismerős valamelyik lapnál, az még jobb, mert akkor nagyobb esély van az egyszeri, illetve rendszeres publikálásra.

Persze a legfontosabb, hogy kortárs ízlésekre és divatokra fittyet hányva a legjobb és legmerészebb szövegek gördüljenek ki a toll (billentyűzet) alól. Ebben az esetben az sem baj, ha íróasztalfiókban maradnak.
süti beállítások módosítása